לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

מה הם היתרונות של רשתות צל?

מה הם היתרונות של רשתות צל?

פתרונות הצללה באמצעות רשתות צל

רשתות צל הן הגדרה כוללת ליריעות בד רשת המגיעות במידות שונות וגוונים שונים הניתנות להתקנה על גבי כבלים ומוטות. מה חשוב לדעת על רשתות צל ומהם היתרונות של רשת הצל? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

רשתות צל מהוות פתרון הצללה אופטימאלי לצרכי הצללת שטחים קטנים או גדולים בהתאם לגודל הרשת. יחד עם זאת, איכויותיה של רשת הצללה טובה נבחנת במספר פרמטרים הכוללים בין היתר את משקל הרשת, גוון הרשת, אופן תפירת הרשת ורמת הגימור של הרשת.

מטרות השימוש ברשתות צל

ביריעות צל נהוג לעשות שימוש לצרכי הצללת שטחים פתוחים בסדרי גודל שונים, כאשר בין יתר השימושים הנפוצים ביותר ביריעות הצל תוכלו למצוא:

  •  פתרונות הצללה לאירועים הנערכים בשטח פתוח – ברוב המקרים מדובר בפתרונות הצללה זמניים אותם ניתן להרכיב ולפרק בכל פעם מחדש בהתאם לתנאי השטח בו נערך האירוע.
  •  הצללה לגינה ציבורית – יריעות צל מותקנות כיום במספר הולך וגדל של גינות ציבוריות וגני משחקים ברחבי הארץ, כאשר מדובר בהתקנת יריעה קבועה המכסה שטח כזה או אחר מגודל הגינה.
  •  רשת צל לגינה הפרטית – רשת צל המיועדת לצרכי הצללה בשטח הגינה הפרטית.

בנוסף, נהוג לעשות שימוש ביריעות צל לצרכי הצללה של חללים פתוחים בבתי עסק.

משקל הרשת – מה מומלץ?

משקלה של רשת צל משפיעה בין היתר על איכות היריעה ועמידותה לאורך זמן, כאשר רשתות צל במשקל 180 גרם הן רשתות צל עבות ועמידות ואילו רשתות במשקל הפוחת מ-140 גרם הן רשתות דלילות שמתיחתן עלולה לגרום לקרע ברשת לאורך זמן.

גוון הרשת – מה חשוב לדעת?

כפי שציינו לעיל, איכויותיה של רשת הצל נקבעת בין היתר בהתאם לגוון הרשת, כאשר הגוון מהווה מרכיב המשפיע על צפיפות חדירת השמש מבעד ליריעת הרשת, ולכן, ככל שתהיו מעוניינים להצליל את השטח המיועד בצורה טובה יותר כך תדרשו לבחור ברשת המגיעה בגוון כהה יותר. רשתות צל בגוון שחור לצורך העניין מספקות כ-90% צפיפות הצללה ואילו רשתות צל בגוון שחור מספקות כ-50% צפיפות הצללה. יחד עם זאת, הצבע השחור הוא צבע הידוע כ-"לוכד שמש" ולכן על אף ההצללה המיטבית עלול להיות מורגש עומס חום גם בשטח המוצלל. לפיכך, נהוג לעשות שימוש ברשתות המגיעות בגוון ירוק או כחול המספקות כ-85% צפיפות.

יריעות צל – יתרונות

שימוש ביריעת צל המותאמת לסוג וגודל השטח אותו אתם מעוניינים להצליל, מאפשר לכם ליהנות מפתרון הצללה אידיאלי אותו ניתן להרכיב ולפרק בכל רגע נתון בהתאם לצורך. כיום, תכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של רשתות צל אותן ניתן לרכוש ולבחור רשת צל לפי מידה, כאשר קיימות רשתות המגיעות בצורות גיאומטריות שונות.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים