לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

איך לסגור מרפסת בזול?

איך לסגור מרפסת בזול?

סגירת מרפסת הכרחית לימי החורף בישראל ובעיקר אם אתם אוהבים לבלות את יומכם / הערבים ובכלל במרפסת ו/או אם אתם מתפעלים עסק שהישיבה במרפסת היא חלק בלתי נפרד מהצלחתו. אחד הקשיים בתהליך הסגירה, הוא העלות הגבוהה אותה נאלצים המשתמשים לשלם בעבורה. במאמר הבא נציג לכם את סך הפתרונות האולטימטיביים לסגירת חורף מבלי שתאלצו להכניס יד ארוכה אל הכיס אלא בסכום הגיוני ומינימאלי באופן יחסי. הפתרונות לסגירה הם רבים ומגוונים ולכל אחד מהלקוחות השונים, מתאימים פתרונות אחרים.

האופציות לסגירת חורף

סגירת חורף למרפסת היא פתרון אולטימטיבי להמשיך וליהנות מהמרפסת, גם בימים בהם הגשם לא מפסיק לטפטף והקור מאיים להקפיא אתכם. אז נכון, אין ספק כי החורף בישראל הוא לא מהחורפים הקשים שיודע כדור הארץ, אך הוא בהחלט חורף שיכול לפגוע באיכות החיים אם לא נערכים לכך בהתאם. האופציות לביצוע סגירת חורף למרפסת הן רבות ומגוונות ובין היתר:

  • ברזנטים – סגירת חורף שהפכה בשנים האחרונות לנפוצה ושכיחה על ידי רבים. באמצעות ברזנט ניתן לסגור שטחים פתוחים וליהנות מסגירה הרמטית בקלות, במהירות ובעלויות סבירות / נמוכות. יתרון נוסף ומשמעותי הוא היכולת להתאים את הבריזנט באופן אישי עבור כל לקוח.
  • רשתות צל – רשת צל היא אחד מפתרונות ההצללה היותר שכיחים למרפסת ולגינה. הרשת מותאמת על פי מידה לכל דורש ובהתאמה אישית. רשת הצללה איכותית תחזיק לכם מעמד לאורך זמן ותספק את מידת ההצללה לה אתם מייחלים. רשת הצל מאפשרת כיסוי למרפסת לגינה ולכל חלל פתוח אחר.
  • מפרשי הצללה למרפסת – מפרשי הצללה אשר מאפשרים את הזזת המפרשים בקלות ובמהירות לכל גובה בו מעוניין המשתמש. הצללה אשר נוחה לשימוש קלה לתפעול ובעיקר מאפשרת הגנה מקסימאלית מפני השמש, הגנה מפני מזיקים, הגנה מפני רוחות וגשמים.

יתרונות הצללה

השמשונית בשילוב הברזנט מאפשרת לרבים לשפר את איכות חייהם גם בימי החורף הקשים. שמשונית – יריעת שמשונית יריעת PVC מחוזקת המאפשרת אטימות מלאה, והיא עומדת בתנאי מזג האוויר המשתנים (הן של הקיץ והן של החורף). משום שאת היריעות על פי רוב מלחימים במכונת הלחמה, הן עמידות ולא קיימים תפרים אשר יכולים דרכם לחדור מי גשמים ובכלל. השימשונית כמו גם הברזנט מאפשרים סגירת חורף מתקפלת דהיינו מתקינים אותה וככל ורוצים להשתמש בה פותחים אותה וכשאין בה צורך מקפלים אותה.

כמה עולים פתרונות ההצללה

העלויות של פתרונות הצללה יכולים לנוע בין כמה מאות, דרך כמה אלפים ואף להגיע לעשרות אלפים. על מנת להתאים פתרון הצללה עליכם לבצע התאמה הן לאורך החיים והן ליכולות הכלכליות שלכם כך שהפתרונות שציינו מעלה, הן פתרונות רלוונטיים גם למי שהתקציב שיש ברשותו אינו גבוה. הצללה לחורף / לקיץ היא חשובה להמשך הנאות החיים והשימוש במרחבי החוץ הקיימים ברשותכם כגון מרפסת / גינה ועוד.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים