לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

איך לשמור על ריהוט הגן בחורף? האפשרויות העומדות לרשותכם

איך לשמור על ריהוט הגן בחורף? האפשרויות העומדות לרשותכם

הגינה שלנו היא הפנינה הירוקה של הבית וכולנו אוהבים להשקיע בה כך שתראה יפה ומטופחת. בין האלמנטים המשפיעים על מראה הגינה נמצאים רהיטי הגן, אשר מלבד תרומתם לנראות הגינה, גם משמשים אותנו בכל מפגש ויציאה לגינה. היות ורהיטי הגן חשופים 24/7, חשוב שנדע כיצד לשמור עליהם ובמיוחד בעונת החורף.

גשם, רוחות וברד הם אמנם לא תופעות כל כך שכיחות בישראל, אך כשהן מגיעות, אנחנו חווים אותן היטב וגם ריהוט הגן שלנו. כך, אחד הפתרונות המומלצים והפשוטים למדי הוא כיסוי לריהוט גן. כך, כיסוי לכיסאות גן מאפשר הגנה מיטבית על הכיסאות, הן מפני הצטברות מים והן מפני אבק ולכלוכים שונים. במידה וגם בתקופת החורף אנחנו מעוניינים להשתמש בריהוט הגינה שלנו, סככות לגינה יהוו פתרון מצוין, כשאחד הכיסויים הפופולאריים והנפוצים הוא שמשוניות. כיסוי שמשונית הוא למעשה, יריעת ברזנט בעלת עמידות מיוחדת בפני הגשם, כך שתוכלו להשתמש עדיין בכיסאות ובריהוט הגן שלכם.

מחסנים לגינה – הפתרון האולטימטיבי

מחסן גינה יכול לשמש אותנו למגוון שימושים ובמידה והוא מספיק גדול ומרווח, ניתן לאחסן בו גם את ריהוט הגן שלנו. כיום, ניתן למצוא מגוון מחסנים לגינה בגדלים ומחומרים שונים, המספקים הגנה אולטימטיבית מפני פגעי מזג האוויר בכלל והנזקים העלולים להיגרם בחורף בפרט.

לרהט את הגינה? זאת רק ההתחלה

בשעה טובה הצלחתם לבחור את ריהוט הגינה המתאים ביותר עבורכם, דאגתם לכך שיהיה נוח ושישתלב בדיוק עם קו העיצוב הכללי של הבית ועכשיו נראה שאפשר להתרווח וליהנות ממזג האוויר הנעים השורר ברוב עונות השנה אצלנו. אך למעשה, בחירת הריהוט היא רק ההתחלה בכל הקשור לסיפור שלנו ושל ריהוט הגן, שכן ריהוט הגן נמצא מטבע הדברים תמיד בגינה ולפיכך, הוא חשוף 24/7 לפגעי מזג האוויר, חום קיצוני בקיץ וימים קרים וגשומים בעונת החורף ועל אף שריהוט איכותי נחשב בדרך כלל לעמיד ומתאים להצבה בחוץ, חשוב שנדע כיצד לשמור עליו מפני פגעי מזג האוויר השונים.

להכניס את הטבע אלינו אל הבית

אין ספק כי חלומם של ישראלים רבים הוא בית עם גינה והאמת? לא צריך הרבה הסברים כדי להבין למה. הגינה הביתית מאפשרת לנו ליהנות מהטבע גם בבית שלנו – פרחים, צמחייה, עצי פרי ועוד, כך שכל יציאה אל הגינה מלווה באווירה פסטורלית ושלווה. בנוסף, הגינה מהווה מקום מושלם לארוחות משפחתיות ומפגשים חברתיים. בית עם גינה הוא אמנם חלום נפלא, אך כדי שאכן נוכל ליהנות מהגינה שלנו כמו בחלום, עלינו לדאוג לכך שתהיה מסודרת, נקייה ומטופחת, כאשר מלבד עניין הגינון, חשוב להשקיע מחשבה ותשומת לב גם בבחירת ריהוט הגינה שלנו, המשלב בין פונקציונאליות לבין תוספת עיצובית מיוחדת לגינה.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים