לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

כל מה שצריך לדעת על כיסוי למטבחון חוץ

כל מה שצריך לדעת על כיסוי למטבחון חוץ

כיום קיים טרנד חדש של הצבת מטבחוני חוץ, בגינות הבית או במתחמי הישיבה, מטבח המצויד במנגל, בקירה, כיור וברז, סבונייה ומגירות אחסון, מקרר לשתייה קרה, מכונת קרח, ואפילו מדיח כלים.

לבשל ולהנות

מטבחון חוץ מביא את סביבת הבישול לגינה ומוציא את הריחות ממתחם המטבח לגינה, בכך חוסך ניקיון רחב יותר של מתחת הסלון והמטבח, ומקנה אווירת טבע בעודנו שוהים בביתנו ובגינתנו הפרטית. קיימים סוגים שונים ומגוונים של מטבחוני חוץ, חלקם בנויים מנירוסטה, חלקם מצופים שיש, וחלקם בנויים בטון מוחלק ברמה גבוה מאוד. קיימים מטבחוני אי, המוצבים בצורת אי במתחם הגינה, וחלקם צמודי קיר.

היתרונות של מטבח חוץ

יתרון למטבחוני אי שקיימת אווירת בר, ניתן לשבת על כיסאות בר לצד צליית הבשר על הגריל ולשתות בירה צוננת, במטבחונים צמודי קיר הדבר אינו מתאפשר. על מנת לשמור על מטבחון חוץ יש להגן עליו מפני השמש היוקדת בימי הקיץ החמים, וכן גם בימי החורף הסוערים. כיסוי למטבח חוץ יגן עליו מפני בלאי גבוה של השמש, ולכלוך ואבק בימי גשם. ניתן לקבל כיסוי כזה עשוי שמשונית קלה, מותאם לצורת המטבחון, הכולל כיסוי תואם למנגל, וכיסוי תואם לברז ולסבונייה.

כיסויים מקצועיים מספקים מענה של גישה למקרר לפתיחה קלה ,ללא צורך בקיפול כל הכיסוי הגדול של כל המטבחון ולארח את האורחים עם שתיה קלה ממקרר המטבחון. כיסוי למטבחון,יכלול אפשרות פתיחה קלה למכונת קרח שקיימת במטבחון או מדיח כלים.

כיסויים מקצועיים של מטבחי חוץ

כיסוי מקצועי למטבחון יכלול אבזמי רתימה על מנת למנוע התעופפות הכיסוי בימים סוערים ובחורפים קשים. במטבחוני חוץ צמודי קיר, קיימת בעיית אחיזה של הכיסוי בצד הקירות, פתרונות לאחיזה קיימות על ידי אחיזה בסקוטש (וולקרו)או בטעות שיוטעו בכיסוי ויאחזו ווים בנקודות הקיר הצמוד לו המטבחון. לצד מטבחוני חוץ, קיימים טאבונים נפרדים או חלק בלבתי נפרד מהמטבחון. ניתן לגבם לרכוש כיסויים תואמים הכוללים רוכסן מרכזי על מנת להקל בפתיחה וסגירת הכיסוי. ניתן לרכוש כיסוי למטבחון חוץ הכולל שק אחסון.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים