לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

סוגי השמשוניות וההבדלים ביניהם

סוגי השמשוניות וההבדלים ביניהם

שמשוניות הן יריעות ברזנט המיועדות ליצירת פתרונות הצללה או לסגירת חללים. כיום, ניתן לבחור מבין היצע רחב למדי של שמשוניות אשר זמינות בשוק. במאמר הבא נציג את סוגי השמשוניות הבולטים ואת ההבדלים ביניהם.

שמשונית בהתאמה אישית

שמשוניות נבדלות זאת מזאת בכמה פרמטרים בולטים. אחד הבולטים שבהם הוא השימוש שלהן. בעוד שמרבית השמשוניות נועדו להצללה, לכיסוי או למניעת חדירת משקעים, ישנן שמשוניות שמשרתות פונקציה חשובה נוספת: פרסום. שמשוניות אלו נעשות לרוב בהתאמה אישית, כאשר הלקוח בוחר את הגופן, הצבע וכמובן את הכיתוב המתאימים לו. כך מתקבלת פרסומת אפקטיבית, שכתוצאה מחוזק היריעה נשארת בשטח לאורך זמן ונצרבת בתודעה.

הולך נגד הגשם

שמשונית בעיקרה היא יריעה, ועל כן אחד השימושים העיקריים שלה הוא הגנה מפני רוח וגשם, וגם שלג וברד בסיטואציות יותר נדירות. שמשונית נגד גשם תהיה עשויה מיריעה אטומה ותתאים במקרים רבים גם כנגד קרינת UV בימי הקיץ החמים והשמשיים. על כן מדובר באביזר יעיל ביותר לכמעט כל סוג של מרחב חיצוני הדורש הגנה מפני מזג האוויר.

כל שמשונית לפי המידה

פקטור עיקרי שמבדיל שמשוניות זאת מזאת הוא הגודל שלהן. כל שמשונית נועדה לכסות שטח אחר ועל כן המידה שלה שונה. מקובל למדוד שמשוניות במטרים ולהתייחס הן לאורך והן לרוחב שלהן. חשוב לבחור שמשונית לפי מידה על בסיס השטח אותו אתם מעוניינים לכסות, ולקחת מרווח בטחון מסוים. כך למשל, אם בגינתם עומדת פרגולה של שלושה מטרים על שלושה מטרים, ייתכן שהבחירה הטובה ביותר למקרה שלכם היא שמשונית לפרגולה בגודל של 4X4. יחד עם זאת, לא חייבים להיות הכי מדויקים בעולם בלקיחת המידות שלכם ואפשר גם לבצע הערכה בקירוב. זאת מפי שמידות שמשוניות הולכות לרוב לפי מטרים, ולא על בסיס יחידות אורך קטנות יותר.

בצבעים וביריעות

על אף שמדובר במוצר שהוא די פרקטי במהות שלו, מי אמר שחייבים להזניח את הנראות? היום בשוק, ניתן למצוא מגוון של שמשוניות שנבדלות אחת מהשנייה לא רק בגודל ובשימוש העיקרי שלהן, אלא גם בצבע. כיום ישנה פלטה מרשימה למדי של צבעים לשמשונית וכל לקוח יכול לבחור את האופציה החביבה עליו, או זאת שהכי מתאימה אסתטית לשטח הכיסוי.

להגן על ריהוט הגן

עוד סוג של שמשונית שכדאי להכיר הוא שמשונית שמטרתה כיסוי לריהוט גן. ריהוט גן מטבעו חשוף לכל מיני סכנות ומפגעים שאינם נחלתו של ריהוט הבית. על כן חשוב לדאוג לו ולספק לו הגנה ראויה. יריעות קלות ומותאמות אישית לפי סוג הרהיט הרלוונטי (כיסאות גן, שולחנות וכו') הן המעטפת האידיאלית להגנה על הציוד שלכם. הן עמידות, מונעות חדירה של מים ולכלוך, וקל מאוד לשטוף אותן. בנוסף הן קלות, ואינן מצריכות מאמץ מיוחד בהתעסקות איתן.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים