לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

דברים שכדאי לדעת על סגירת חורף

דברים שכדאי לדעת על סגירת חורף

סגירת חורף הינו מושג המשוייך לקירוי של פרגולות או מקומות ישיבה מפני הגשם או הקור על ידי שמשונית אטומה או שקופה בשילוב שניהם.

סגירת חורף מתאימה לכל דירה שברשותה מרפסת פתוחה או מתחם לפרגולה ,נזקקת לסגירתה מפני ימי החורף הקרים והגשומים. קירוי או סגירת דפנות הפרגולה מקנה לדיירי הבית מקום ישיבה נוסף ,זול נעים וחמים בימי החורף הקרים, המשלב אווירת בית וטבע. סגירת חורף באמצעות הפרגולה ושמשונית משולבת עם חומר שקוף קריסטלי חלק או משובץ, מקנה יופי למתחם.

ניתן לשלב רוכסנים בשני עברי היריעה המאפשרים פתיחה קלה וגלגול היריעות בימים חמים. אפשרות זו מאפשרת גם אווירת טבע, שהיריעות מורמות כלפי מעלה או  מגולגלות. יש אפשרות לקבל חלון בתוך היריעה הסגור ברשת למניעת חדירת יתושים או זבובים.

איך לעבוד עם סגירת חורף?

לחלון זה ניתן לתפור וילון שסוגר אותו בימים קרים ומאפשר פתיחת הוילון וגלגולו בימים חמים, פתיחה זו מקנה חדירת אויר למתחם. כמו כן ניתן לייצר סגירת חורף באמצעות דלת נפתחת ונסגרת באמצעות רוכסנים עם יציאה לחצר או כניסה למתחם הבית. קיבוע דפנות הברזנט למסגרת הפרגולה נעשה ע"י ברגים ,ברגי עץ או מתכת בהתאם למבני הפרגולה והחומר ממנה עשויה המסגרת שלה. במידה ונדרש לקרות את גג הפרגולה, אזי עדיף לבדוק שקיים שיפוע של 30% על מנת שמי הגשמים ירדו מהר ובחוזקה וימנעו בריכות בגג.

ניתן לקבל באמצעות רכישת הברזנטים יעוץ להתקנה או שרותי התקנה על ידי מתקין פרגולות.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים