לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

סוגים נפוצים לסגירות חורף - כיצד לבחור את סגירת החורף האולטימטיבית?

סוגים נפוצים לסגירות חורף - כיצד לבחור את סגירת החורף האולטימטיבית?

סגירת חורף היא אמצעי נפוץ לתיחום חללים פתוחים בשטח הבית, הדירה או בית העסק, וניתן ליישם אותה באמצעות שיטות סגירה שונות שכל אחת מהן נועדה להגן על החלל המיועד מפני פגעי מזג האוויר. את סגירות החורף נהוג לסווג בין היתר על פי שיטת הסגירה וחומרי הגלם מהם היא מיושמת, כאשר חלק משיטות הסגירה מיועדות מלכתחילה לסגירה זמנית ומודולארית וחלק מהן מיועדות לצרכי סגירה קבועה.

סוגי סגירות חורף נפוצות

כיום, עומדות לרשותכם אפשרויות שונות ליישום סגירת חורף, כאשר האפשרויות השונות מותאמות מלכתחילה לסוג ואופי החלל המיועד אותו תרצו לסגור, וביניהן:

  •  סגירת חורף לפרגולה בשטח חצר הבית/בית העסק
  •  סגירת חורף למרפסת בשטח הדירה או החצר
  •  סגירת חורף למסעדה או בית קפה הכולל רחבה חיצונית פתוחה או חצי מקורה

את סוגי סגירות החורף ניתן ליישם באמצעים שונים וביניהם: סגירת חורף מתקפלת, סוככי מרקיזה, סגירת חורף מאלומיניום, סגירת חורף חשמלית, סגירת חורף ידנית ואמצעים נוספים אותם ניתן להתאים באופן המדויק ביותר לצרכי הלקוח ועל פי סוג ואופי החלל המיועד לסגירה.

סגירת חורף – איך תבחרו את הסגירה הנכונה לכם?

השיטות השונות והמגוונות לסגירת חורף, מחייבות אתכם לבחור את הסגירה הנכונה ביותר עבורכם וזאת בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים הכוללים:

  •  סוג החלל המיועד לסגירה: האם מדובר בשטח פתוח או מקורה חלקית, מה מטרות השימוש בשטח המיועד, מה גודל השטח המיועד וכדומה.
  •  מידת הסגירה הנחוצה לכם: האם מדובר בסגירה הרמטית או בסגירה מודולארית וזמנית? האם מדובר בסגירה מתקפלת או סגירה קבועה?

בהתאם לכך, ניתן לקבוע את חומרי הגלם מהם ניתן ליישם את סגירת החורף.

מתי תדרשו לאישור בנייה לצורך סגירות חורף?

סגירות חורף למרפסת או סגירת חורף לפרגולה ביתית, אינן מצריכות היתרי בנייה מהרשות המקומית, וזאת בעקבות חוק הפרגולות המונהג בישראל. יחד עם זאת, חשוב לציין שסגירות חורף לעסקים, וביניהן, סגירת חורף למסעדה, בתי קפה וכדומה, מחייבת אישור מטעם הרשות המקומית – מחלקת רישוי עסקים. כמו כן, קבלת היתרי בנייה נחוצה בכל אותם מקרים בהם אתם מיישמים סגירת חורף קבועה והרמטית ועושים שימוש בחומרי גלם המשמשים לצרכי בנייה כגון: בלוקים וכדומה.

סגירת חורף

 

כל מה שצריך לדעת על סגירות חורף לפרגולה ביתית

סגירת חורף לפרגולה הביתית מיועדת לצרכי קירוי והצללה, כאשר ברוב המקרים מדובר בסגירה צידית. את סגירות החורף לפרגולות הביתיות, ניתן ליישם באמצעות מוצרי הצללה שונים המספקים הגנה גם מפני פגעי מזג האוויר בעונת החורף וגם בעונת הקיף, בה נדרשת הגנה מפני קרני השמש. סגירות חורף במקרה זה ניתנות ליישום גם באמצעות שילוב של מנגנון פתיחה ידני או חשמלי, כאשר עומדת לרשותכם האפשרות לקפל או לפתוח את הסגירה בכל רגע נתון בהתאם לתנאי מזג האוויר. כמו כן, קיימת שיטת סגירה קבועה לפרגולה שאינה ניתנת לקיפול. דרך ביניים לסגירת חורף היא סגירת אלומיניום במסגרתה מתקינים מסילות ופרופילים מאלומיניום לצורך הנעת חלונות זכוכית.

כל מה שצריך לדעת על סגירות חורף למרפסות ביתיות

סגירות חורף למרפסות מיועדות גם למרפסת גן וגם למרפסות שמש בשטח הדירה, כאשר בשני המקרים מדובר בסגירות חורף היכולות לשמש אתכם לאורך כל ימות השנה. בדומה לסגירות חורף לפרגולות הביתיות, גם את המרפסות הביתיות ניתן לתחם באמצעות סגירות חורף בשיטות שונות, לרבות, סגירת חורף מסוככי מרקיזה, סגירת חורף מבד שמשונית, סגירת חורף מאלומיניום וכדומה. את שיטת הסגירה למרפסת, מומלץ ליישם בהתאם למידת הסגירה הנחוצה לכם ומטרות השימוש בשטח המרפסת.

כל מה שצריך לדעת על סגירות חורף לעסקים

סגירות חורף לעסקים, בניגוד לסגירות חורף לדירות מגורים ובתים פרטיים, מחייבות אתכם בהקבלת אישור לצרכי הקמת מבנה הסגירה, וזאת מטעמי רישוי עסק, ביטוח וכדומה. סגירות חורף לעסקים נועדו לצרכי תיחום חלל פתוח המהווה חלק בלתי נפרד משטח בית העסק, כאשר ברוב המקרים מדובר בסגירה הרמטית הניתנת לפתיחה חלקית או מלאה בהתאם לעונה.

אם גם אתם נדרשים לסגירת חורף לבית או לבית העסק, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם אנשי מקצוע בתחום הבנייה הקלה, בעלי התמחות לסגירות חורף, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם את הסגירה האידיאלית ביותר עבורכם.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים