בלוג

יתרונותיו של כיסוי לריהוט גן

יתרונותיו של כיסוי לריהוט גן

רהיטי גן, עשויים ברובם מחומרים פלסטיקים, או בשילוב עץ ומתכת וקיימים רהיטי יוקרה שעלותם מגיעה לאלפי שקלים למוצר יחיד. ריהוט גן העשוי מחומרים אלה, מצריך הגנה בימים חמים שהשמש יוקדת. גם רהיטים ששלדתם עשויה חמרן (אלומיניום), צבעם יכול להתקלף וצבעם יתכן שידהה ללא כיסוי כלשהו. השארת ריהוט גן מחוץ למתחם מקורה, משמעו שתוך זמן קצר הוא יתבלה בחום הרב השורר בימי הקיץ החמים.

כיצד לשמור על רהיטי הגן?

התבלות זו תתבטא בהתפוררות חומרי הפלסטיק והעץ. כמו כן רהיטי גן המשולבים במושבי ספוג, המצופים בבדים עלולים להתבלות בתקופת זמן קצר תחת כיפת השמיים וצבעם ידהה בפרק זמן קצר יחסית. כיסוי לריהוט גן העשויים משמשונית קלה שנתפרים בהתאמה לצורת הרהיטים, ימנעו התבלות מקרני השמש וישמרו על החומרים של הרהיטים ועל צבעי הבד והעץ.

ההיתרונות של כיסוי לריהוט גן

כמו כן בימי החורף ,כיסויים אלה מגינים על הרהיטים מפני הגשם, הלכלוך והאבק, וחוסכים מעקרת הבית את ניקיונם ושטיפתם בכל שבוע מחדש. כיסוי שכוללים מושבים ומשענות ספוג מרופד, יספגו רטיבות ועובש ויאבדו מצורתם, ללא כיסוי שמשונית שימנע את הרטבתם המסיבית בימי החורף הגשומים.

כיסויים מקצועיים ,עשויים מחומר אטום וכן אבזמי רתימה שימנעו התעופפות הכיסוי בימים סוערים וכן חדירת מי גשם לרהיט עצמו. כיסוי לריהוט גן חוסך את הכנסתם לתוך מתחם הבית הצפוף בימים גשומים ומאפשר השארתם בחוץ כל עוד הם מכוסים בכיסוי אטום למים.

ניתן לקבל כיסויים מותאמים לפי מידה לספת יחיד או ספה זוגית, שולחן משפחתי, נדנדה, מנגל, מעשנת , מסך פלזמה המותקן במתחם המרפסת, מערום כיסאות או כל כסא בנפרד וכל ריהוט הנמצא בחצר הבית ואינו מכוסה או מוגן.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים