לקוחות יקרים: החל מהיום הזמנות יהיו מוכנות לאחר החג. משרדינו יוצאים לחופשה ונשוב לפעילות לאחר חול המועד, תודה!

בלוג

דברים שכדאי לדעת על רשת צל

דברים שכדאי לדעת על רשת צל

צל הוא מצרך חיוני מאוד בימי הקיץ הישראלי החמים. לכן חשוב למצוא לכל מרחב חיצוני את פתרון ההצללה המתאים עבורו. רשתות צל הן במקרים רבים התשובה האידיאלית לבעיית החשיפה הישירה לשמש. במאמר הבא נציג את יתרונותיהם המרכזיים

זה עושה צל

כמעט מצחיק לכתוב זאת, אבל למעשה מדובר ביתרון החשוב ביותר של רשתות צל. ההצללה שלהן אפקטיבית ביותר, ומעניקה צל כמעט מלא גם בימי השמש העזים ביותר. לכן אם אתם בשטח, בחוף הים או בגינה, רשת צל היא פתרון מועדף.

הצל המשתלם ביותר

לא רק יעילה, כי אם גם משתלמת. רשת צל לפי מידה נחשבת לאחד מפתרונות ההצללה המשתלמים ביותר מבחינה כלכלית. תמורת מחיר פעוט של עשרות עד מאות שקלים תקבלו יריעה חזקה ואיכותית שבאמת תגן עליכם מפני השמש וקרינתה. מדובר במקרה קלאסי של מחיר כל כך נמוך שהוא כמעט מטעה, אך למרות העלות הנמוכה תקבלו מוצר איכותי ויעיל.

תנו לאוויר יד

בשונה מפתרונות הצללה אחרים, לרשת צל יש יתרון ייחודי ושווה למדי: היא אינה חוסמת כניסת אוויר. על אף שהיא מעניקה הגנה איכותית ומקיפה מפני השמש, האוויר אינו נחסם כתוצאה מפרישת הרשת וכך אפשר להנות מתחושת רעננות ובריזה קלה יחד עם הישיבה בצל. על כן רשת צל לגינה היא פתרון אידיאלי שהוא כמעט "ללכת עם ולהרגיש בלי". מצד אחד, הגינה אכן מוצלת וניתן לשבת בה בקיץ בנעימים גם ללא קרם הגנה כובע רחב שוליים. מהצד השני, הבריזה לא נחסמת וכל משב רוח רענן מתקבל בברכה.

לכל שטח – רשת צל

הקמתם זולה בים? אפשר לפרוש רשת צל. עושים קמפינג עם הג'יפ במדבר? אפשר לפרוש רשת צל. רעננתם את פינת הישיבה בגינה? אפשר לפרוש רשת צל. כנראה שאתם כבר מבינים את התמונה. הרשימה של סיטואציות ומקומות בהם מתאים לפרוש רשת צל ארוכה כמעט כאורך הרשת עצמה.
רשת צל מעניקה פתרון הצללה גמיש שניתן להתקין בקלות יחסית בכל תוואי שטח. על כן לא מוגזם לטעון שהיא מוצר חובה בכל בית, או לפחות בכל בית של חובבי שטח. היא מתאימה למגוון רחב של מצבים, טיולים ואלתורים, ותמיד תעניק את ההגנה החיונית הנחוצה מפני השמש.

איתכם גם לקיץ הבא

אחת התכונות החשובות האוניברסליות לכל מוצר צריכה (למעט כמה יוצאי דופן) היא עמידות. בהיבט זה אין ספק שרשת הצל היא בחירה מצטיינת. גם בקיץ הישראלי הלוהט רשתות צל מפגינות עמידות ראויה לציון ושורדות למשך שנים רבות. מדובר אם כן ברכישה חכמה מסוג "שגר ושכח", קונים פעם אחת ויותר לא צריך לחשוב על כך.

לסיכום

רשת צל היא פתרון הצללה זול, עמיד, יעיל וגמיש ועל כן היא מתאימה במיוחד לקיץ הישראלי. זקוקים להצללה בגינה? רוצים פתרון יעיל לשטח? לא צריך להתנצל – רק תרכשו רשת צל.

הבלוג שלנו

מאמרים נוספים רלוונטיים